۱۳۸۹ آذر ۲۷, شنبه

دلیشز تعطیل نخواهد شد!

در پی درج اخباری مبنی بر توقف فعالیت یک‌سری از وب‌سایت‌های زیر مجموعه شرکت یاهو به دلیل بحران مالی، سایت دلیشز یکی از مطرح‌ترین گزینه‌های ممکن برای این کار بود. عده‌ای از کاربران از احتمال وقوع چنین موردی آزرده شدند و گروهی نیز به فکر خروجی گرفتن از بوک‌مارک‌های خود و یافتن سرویس‌های مشابه دیگر بودند. بسیار ناراحت کننده بود که سایت خریداری شده در سال ۲۰۰۵ توسط یاهو، حالا بخواهد تحت این شرایط میلیون‌ها کاربر خود را تنها بگذارد.

delicious-not-being-shut-down.jpg

اما تنها با گذشت ۲۴ ساعت از انتشار این اخبار، پستی در وبلاگ دلیشز منتشر شد. مطلبی که در آن به‌تاکید اشاره شده است که سایت Delicious کماکان به فعالیت خود ادامه خواهد داد؛ چه با یاهو چه بدون آن. آن‌ها در وبلاگ خود بیان کرده‌اند که قصد یافتن استراتژی‌هایی را خارج از شرکت یاهو دارند چرا که گمان می‌کنند دیگر هیچ مورد مناسبی برای فعالیت در آن‌جا وجود ندارد و ایده‌آل‌ترین فضا برای رقابت با سایر رقبا، خروج از آن محیط است.

از متن پیام موجود در وبلاگ دلیشز نمی‌توان به این موضوع پی برد که آیا یاهو به طور قطع قصد تعطیلی این سرویس را داشته و یا اینکه قصدش فروش آن بوده است. در پی اخبار روزهای گذشته درباره تعطیلی دلیشز، عده‌ای اعلام خرید آن‌را داشتند و گروهی نیز پیشنهاد کردند که این سایت تبدیل به یک محصول کدباز شود.

طبق گفته دلیشز، در حال حاضر آن‌ها فعالانه در مورد آینده سایت در حال تفکر هستند و احتمالا در پی یافتن بهترین راه‌حل ممکن برای خروج از این بحران و رایزنی با شرکت‌های مختلف می‌باشند. قطعا آینده سایت دلیشز برای بسیاری از کاربران وب از اهمیت زیادی برخوردار است و وفاداران زیادی در دنیا وجود دارند که روزانه لینک‌ها خود را خوشمزه می‌کنند! باید دید که خریدار احتمالی و بعدی این سایت چه کسی خواهد بود و چه برنامه‌هایی را برای آن دارد.

منبع: وبلاگینا

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر